نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

کلیه بیمار بیماری با GFR 15 درصد است هر گونه آسیب برای آنها را به خوردن کاری بسیار وجود دارد

آیا هر گونه آسیب در خدمت یک فرد بیماری کلیوی با GFR 15٪ با کاری بسیار در آن وجود دارد؟ شما می دانید کاری است بسیاری از ارزش های تغذیه ای. این توابع از کاهش درد، بهبود هضم و اشتها، ترویج گردش خون، ضد باکتری، سم زدایی، و غیره با این حال از مواد تشکیل دهنده آن تند است، بنابراین برای افراد مبتلا به بیماری های کلیوی، بیماری های قلبی، سرطان پستان و مشکلات دستگاه گوارش باید احتیاط بیشتری قبل از کاری. مصرف بیش از حد از کاری می تواند شرایط بیماری خود را بدتر کند.

آیا هیچ آسیبی برای بیمار بیماری های کلیوی با GFR 15٪ خیلی از کاری خوردن وجود دارد؟

همانطور که در بالا ذکر شد، بیمار بیماری کلیوی باید بیش از حد از کاری خوردن نیست، بنابراین برای افراد مبتلا به GFR 15٪ باید توجه بالا به آن پرداخت.

شما در کلینیک می دانید، بیمار بیماری های کلیوی با GFR 15٪ در مرحله 4 بیماری کلیوی، و نزدیک به مرحله 5 بیماری کلیوی (که بیماری مرحله انتهایی کلیه) است. در این مرحله حتی یک رژیم غذایی بد ممکن است سرعت پیشرفت این بیماری است، بنابراین مردم باید توجه بالا به غذاهای آنها خوردن پرداخت. به طور کلی، بیمار بیماری کلیوی باید کم نمک، کم چرب، کم پتاسیم و پروتئین با کیفیت بالا نگه دارید. اما شما می دانید بیمار متفاوت است علائم متفاوت است، بنابراین مواد غذایی آنها نیز خوردن باید متفاوت باشد. بنابراین به عنوان یک بیمار بیماری کلیه، شما بهتر برنامه رژیم غذایی تحت ساخت و ساز از متخصص تغذیه خود را.

اگر شما هر گونه کمک در ساخت برنامه رژیم غذایی یا درمان بیماری های کلیوی نیاز، شما می توانید اطلاعات دقیق خود را به ما از طریق ایمیل ارسال کنید، پس از تجزیه و تحلیل، ما شما را در اسرع وقت با اطلاعاتی که شما می خواهید پاسخ دهید. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 283
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: